ניהול הוליסטי
הגישה ההוליסטית רואה את הגוף כיחידה שלמה, קוהרנטית, המתפקדת בצורה מיטבית רק כאשר כל האיברים נמצאים בסנכרון מלא.
עפ"י גישה/מודל זה מנוהלים, כלל המוצרים, תחת קורת גג אחת בכל הקשור לשירות וייעוץ מתמשך, עם פיזור המוצרים עצמם לחברות השונות תוך בחינת התשואות ועלויות הביטוח בחברות השונות.
בצורת ניהול זו, ניתן לבחון את כל מרכיבי התיק על בסיס קבוע תוך בחינת השילובים של כלל התכניות שברשותנו. ניתן לבחון על רצף הזמן את סכומי הביטוח הקיימים אל מול החסכונות הנצברים ולבצע התאמה נכונה לצרכים שלנו באותה עת.
בעת תביעה- לשיטת ניהול זו יתרון מובהק. בחלק מהמקרים, בעקבות אירוע רפואי / תאונתי, יהיה צורך בניהול התביעה אל מול מספר גורמים : אל מול ביטוח הבריאות בכל הקשור להוצאות רפואיות, תביעת פיצוי בגין איבוד היכולת לעבוד – אל מול קרן הפנסיה / ביטוח מנהלים / פוליסות פרטיות , תביעת פיצוי חד פעמי בעת גילוי מחלה קשה / קביעת אחוזי נכות ועד ביטוח סיעודי וכן הלאה. היכולת להתנהל אל מול גורם אחד, שמנהל את כלל התביעות במקביל, מכל הסוגים ואל מול כלל החברות, הופכת תהליך מורכב ולעיתים מורט עצבים- לתהליך נוח עם גורם מקצועי, שירותי וזמין שמטפל בכולן במקביל.
גם בבואנו למשוך כספים מהקופות, היכולות לראות את כלל הקופות וההטבות הגלומות בהן, מסייעות בתעדוף המקור ממנו נמשוך כספים. במקרים רבים נמשכות קרנות השתלמות במקום חסכונות נזילים אחרים, בעוד שהרווחים בקרנות ההשתלמות פטורים ממס ואנו מוגבלים בגובה ההטבה לניצול ובחסכונות נזילים לא קיימת הטבה מסוג זה.