מפרט שירות


תחילת פעילות 

איסוף כלל המידע מהיצרנים השונים: חברות ביטוח, קרנות פנסיה, בתי השקעות, לצורך קבלת תמונת מצב מדויקת של התיק, הן מבחינת סכומי חיסכון שנצברו, גובה הכיסוי הביטוחי הקיים והעלות שנגבית בעבורו. 
קיום פגישה, אשר בה, יוצג התיק בצורה מפורטת עם המלצות להתנהלות העתידית, תוך בחינת צרכי הלקוח מהתיק, הן בנושאי ניהול הסיכונים (ביטוחי בריאות לסוגיהם, ביטוח למקרה פטירה, אי כושר) ובחינת אפשרות להוזלת עלויות, והן בנושאי ניהול כספי החיסכון השונים (פנסיוני, השתלמות, פוליסות חיסכון, גמל להשקעה), תוך בחינת דמי הניהול ותוצאות הגוף המנהל לאורך השנים.
ביצוע כלל השינויים עפ"י החלטת הלקוח אל מול הגופים השונים. 
לאחר קבלת אישור מהגופים על ביצוע, תעבור הודעה מסודרת, אשר תכלול קובץ מפורט עם רשימת כלל הפעולות שבוצעו ובצירוף העתקים מכלל הפוליסות בתיק לאחר ביצוע השינוי - חשוב להדגיש כי, יש מקרים בהם השינוי הוא רק במינוי הסוכן, להודעה יצורפו העתקים גם מפוליסות אלו.

פעילות שוטפת 

קבלת דיווח על כלל המוצרים בתיק בצורה מפורטת אחת לחודש, הנתונים בדוח מעודכנים נכון לסיום החודש שקדם לשליחתו. הדוח כולל פירוט של סך הכספים שנצברו בתיק, פירוט לקופות, פירוט של פוליסות פרטיות והעלות שלהן וכן הלאה.
גישה לפורטל לקוחות. הפורטל מתעדכן אחת לחודש.
ליווי בעת עזיבת מקום עבודה ותחילת מקום עבודה חדש, הן אל מול המעסיקים והן בהתנהלות אל מול רשויות המס. 
טיפול בפדיונות כספים.
טיפול בהלוואות אל מול הגופים השונים.
ליווי בעת פרישה לגמלאות.
פגישת שירות תקופתית, לבחינת התיק והתאמתו לצרכים המשתנים שלנו.
טיפול וליווי בתביעות אל מול חברות הביטוח / קרנות הפנסיה.